maanantai 20. elokuuta 2012

Elokuu.... syksy?

Voih, tuntuu kamalan haikeelta että tässäkö kesä jo oli? Välillä on niiiiin vilu ja välillä taas tosi aurinkoista ja lämmintä. Mä tahon Kesän takaisin! :)

Löyty sentään ilmoja että pysty syömään mökillä ulkonakin.


Oon ollukin sairaslomalla lähes koko kesän ja tää tuntuu hyvältä. :) Enää 2,5kk laskettuun, aika menee todella nopeaan!!

VINKKI!
Mainitsen nyt heti, kun löysin kivan blogin, siellä on arvonta. 
*** Käykää osallistumassa Pompulan arvontaan! ***

Remu nauttii...
Ensimmäinen hääpäiväkin on vietetty. Vietettiin sitä kahestaan, kotona.. Tehtiin hyvää ruokaa, katoin pöydän nätisti. Oli mukavaa sekin! Sain kukkia, mulla on maailman paras mies! Rakastan edelleen ja paljon.




Oon tyhjentänyt roinasta meidän toista makkaria ja koittanut saada sinne jotain järjestystä että saataisiin vauvalle oma huone. Tältä siellä nyt tällä hetkellä näyttää...



Anoppi kävi erään kaupan remonttimyynnissä, jossa kaikki oli puoleen hintaan ja osti meille 8pkt vaippoja :D Ei saatu niitä mihkään siistiin säilytykseen kuivaan muuten kun että oli pakko kasaa pinnasänky ja laittaa ne sinne.. Pääseepähän imuroimaan lattian kunnolla ettei oo pinoja nurkissa. 
Verhot sänkyyn laitoin huvikseni että nään onnistuko kirppislöytöni ja sanoisin että aikalailla ihanat verhot!! Ja vain 5€, olin ylpeä löydöstäni! :)

Käsitöitäkin on tullut taas tehtyä, niistä enempi tällä viikolla joku toinen päivä. Nyt lähden metsästämään Lidlistä semmosta pitkää pötkötyynyä että sais kainaloon yöksi.. Ois helpompi tän mahan kanssa nukkua. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti