keskiviikko 7. tammikuuta 2009


Pitkästä aikaa voisi vähän keskittyä blogin päivittämiseen. Jokin outo vetopoissa -olo on vaivannu joulusta lähtien.. Ei jaksais mitään eikä varsinkaan töitä taikka mitään muutakaan "pakkotöitä". Ei auta valittaa kun näinä päivinä vielä töitä jotenkuten on.


***
Vietin joulun vanhemmillani Sipoossa mummon kera. Oli kyllä taas kerran kiva jouluaatto, vaikkakin jotenkin tuntuu että kaipaan lisää porukkaa viettämään joulua meidän kanssa. Tuntuu niin oudolta olla ihan vain nelistään, aikuisporukalla. Tosin on kiva saada viettää se vielä reilu 80 -vuotiaan mummon kanssa. Ainukainen isovanhempi kun enää meille on.

Isä oli hankkinu mulle ensimmäistä kertaa omaan kotiin ihka aidon kuusen. Aiemmin mulla on ollut muovikuusi, kun asuin edellisessä paikassa ja tänne en aiemmin oo kuusta tahtonukaan kun tuntuu että on niin pienet ja ahtaat tilat.
(Mistäköhän muka johtuu, ei mulla ylimäärästä tavaraa ainakaan ole, paljoakaan...!)

Kuuseen laitoin pelkästään mattaruskeita palloja, rautalankatähtiä, pienet tuikkuvalot, kirkkaita kultasia palloja ja muutama enkeli. Latvatähtikin oli, mutta kovin vinossa. En ylettäny korjaamaan. ;) Kuusi karisi ihan älyttömästi jo 3.1. niin karsittiin se sitten pois hiukkasen liian ajoissa.


Ompelin tänään myös keittiöni pikkuiseen ikkunaan salusiinin. Ajatus oli loistava, mutta jotenkin vaan se ei sovi silmääni vaikka koitan sitä tuolla roikuttaakin josko vaikka silmä tottuisi..

Tein pellavasta sen, tumman pitsin reunaan ja parit napit. Aika ihana kyl, mutta onko tuo ikkuna sitten liian pieni vai mikä siinä nyt sitten on..



***


Ainii muuten, oon viettänyt Metsolat -dvd:iden kera alkuviikon. Ihan oon jääny koukkuun ja jo muutaman tunnin oon niitä jaksoja kattonut. Ostin koko sarjan dvd:illä ja meinaan kattoa kyllä joka jakson :D SuomalaistaLaatuviihdettä! Melkein tulee ikävä omaa vaariani kun kattoo sen Metsoloiden vanhan isännän touhuja ja juttuja.. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti