sunnuntai 1. marraskuuta 2009


Sain tunnustuksen Miialta, joka pitää Vihreä Villapaita -blogia. Kiitos siitä.
Tarkoituksena siis on listata viisi semmoista asiaa, jotka ovat itselle tärkeitä.


Oma Koti.

Ehkä tähän mennessä isoin saavutukseni on ollut ostaa oma asunto. Oon onnellinen omasta kodistani ja nautin siitä että voin muuttaa sitä mieleni mukaan ja miettiä mitä uutta keksisinkään!
Perhe ja ystävät.
Oma perheeni - isä, äiti, veli, veljen vaimo ja heidän kaksi poikaa ovat mulle yltiötärkeitä. Lisäksi minulla on serkkuni Lotta, joka on minulle kuin ikioma sisko. <3 Rakastan heitä aivan hirveästi. Lisäksi on ystäviä ja kavereita, joista tykkään aivan kamalasti kanssa. Ystäviä joita ilman en pystyisi elää ja myös kavereita joiden kanssa on hyvä olla.
Harrastukset.

Harrastuksiini listaisin mm. ompelun, näpräämisen, sisustamisen. Ne on mulle erittäin tärkeitä ja kokoajan pyörii mielessä jotain uutta. Vieläkun oisi aikaa ja energiaa hirveästi jolloin toteuttaa näitä unelmia. :)

Terveys.

Yhden tärkeän ystävän erittäin vakava sairaus on pistänyt miettimään että onneksi itsellä ei ole vakavia sairauksia ja on ns. perusterve ihminen.

Työ.

En tee unelmatyötäni ammatikseni, mutta olen sitä mieltä että ihmisestä ei ammatin tai koulutuksen vuoksi tule sen parempaa tai huonompaa sekä että on pääasia et tekee sitä mikä hyväksi tuntuu ja niin että pärjää rahallisesti. Olen tällähetkellä tyytyväinen työhöni mitä teen. Erittäin tyytyväinen siitä että on viikonloput vapaat, kun olen aiemman elämäni tehnyt aina työtä jossa on ollut viikonloput (la-su) töitä....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti